Lensin Ship Repair & Docking

Ship Repair, size faturalarınızı tasarruf yanı sıra ev elektrik tamir hizmetleri sunan verimli seçenekler seçmenize yardımcı olabilir. Elektrik onarımları, gücünüzü açık tutmak ve programınıza kesintileri önlemek yada ailenize hatalı elektriklerden meydana gelen riskleri önlemek için gereklidir. Ustalaşmış bir elektrikli onarım servisi evinizi güvende tutar, bu yüzden tutarlı, emin ve kusursuz ev elektrik onarımı için profesyonel bir elektrik onarım hizmeti şirketi kullandığınızdan kesin olun.

Dry Docking Tuzla, Bugün eve güvenli ve elektrik senin operasyonel Aydınlatma Tamiri ile Tuzla Tersane geniş  imalathane tesisleri, modern ve yüksek kapasiteli çelik üretim atölyesi de dahil olmak üzere. Çelik fazla 3500 ton bir stok tarafınca desteklenen sunar; makine atölyesi, elektrik atölyesi, tesisat atölyesi/kumlama bölümü, marangozluk atölyesi ve arma hizmetleri boyama işi için bizi arayın. Tuzla Tersanesi üretim hizmetleri topyekün mühendislik, kalite, test ve tasarım kabiliyetleri ile desteklenmektedir.

Ship Supply Turkey, Tuzla Tersanesi, 350 m uzunluğunda, 65 m genişliğinde ve ortalama olarak gemileri barındırabilecek kuru bir iskeleye haizdir. 109000 ton kaldırma kapasitesi. Kuru iskelenin her iki yanında da ayakta onarım yapılmaktadır. Tersanenin öncü çalışmasından bugün öncü konumuna ilerleme yolu, ürünlerinin ve hizmetlerinin üstün kalitesi, operasyonlarının yüksek verimliliği ve halkının yenilikçi ruhu ve bütünlüğü ile elde edilmiştir. Tuzla Tersanesi, dünyanın en büyük yüzen limanlarından önde gelen 350mt. Uzunluğu 65mt. Iç genişlik, 109.000 ton kaldırma kapasitesi.

Engine Overhaul, İtalya'da inşa edilmiş, tamamlanmış, hileli ve Türkiye'de hizmet dışı. Rıhtım 17 metre dalış yapabiliyor, beton yapılandırılmış. Uzaktan kumandalı balast valfleri ve pompaları, rıhtım taslaklarını gösteren taslak sensörler, gemilerin hareketlerine yardımcı olmak ve denetim etmek için kamera sistemi ile donatılmıştır. 380/400 V güç kaynağı, jeneratörler, maks. / dak: 25/12, 5 tonluk rıhtım vinçleri, rıhtım üstü mobil.

Electrical Repair, denizden destekleyen 100 t yüzen vinç, soğutma suyu ve hava gereksinimlerini karşılayan güçlü pompalar ve kompresörler, güvenlik ekipmanları, ilk yardım kutusu, sedyeler vb. Eğer daha parlak gerekiyorsa güncel yada düzensiz aydınlatma var. Aslına bakarsak, onarım istasyonları değil, sertifikalı mekaniği ile çalışan bir dizi motor gözden geçirme mağazası var. Onarım istasyonu olarak işletim dükkanlardan değil durumunda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gündoğdu Asfalt Hizmetleri

Short Haircuts Models – 2020

Bez Çanta